Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa, kun kuluttaja tekee tilauksen verkkokaupassamme osoitteessa www.hofler.fi. Koska nämä ehdot voivat muuttua milloin tahansa ilman erillistä ilmoitusta, suosittelemme, että luet nämä ennen jokaista ostoa. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitus ja –käyttöehtoihin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.hofler.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

REKISTERÖITYMINEN

Sinun on mahdollista käyttää verkkopalvelua sekä selata ja tilata tuotteita verkkokaupassa ilman rekisteröitymistä. Jos päätät tilata tuotteita verkkokaupasta, on sinun kuitenkin annettava Hofler- verkkokaupalle seuraavat tiedot itsestäsi:

  • Nimi
  • Osoite (katuosoite, postinumero ja postitoimipaikka)
  • Puhelinnumero
  • Sähköpostiosoite.

Jos emme saa yllämainittuja tietoja, emme pysty käsittelemään tilaustasi ja toimittamaan tuotteita sinulle.

Asiakas voi vaihtoehtoisesti rekisteröityä Hofler-nettisivuille. Rekisteröidyt asiakkaat voivat selata tilaushistoriaansa, seurata tilauksen etenemistä sekä muokata omia yhteystietojaan, esim. toimitusosoitetta. Käyttäjä voi myös valita ottaako hän vastaan Hoflerin uutiskirjeitä.

Hofler ei luovuta asiakastietoja kolmansille osapuolille.

TILAUSVAHVISTUS

Tilauksesi on hyväksytty, kun saat tilausvahvistuksen tilauksen yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Tilausvahvistuksesta näet:

  • tilausnumeron
  • tilaamaasi tuotteet
  • laskun loppusumman

Rekisteröidyt käyttäjät voivat tarkastaa tilauksen sisällön käyttäjätililtään.

MAKSUTAVAT

Tuotteet ja postikulut maksetaan yhdessä tilauksen yhteydessä. Hofler.fi verkkokauppa käsittelee kaikki maksut yhteistyössä Paytrail Oyj:n kanssa. Maksun voi suorittaa verkkopankkimaksuna tai debit/credit kortilla (Visa, Mastercard ja American Express). Pystyt käyttämään kaikkia suomalaisia verkkopankkeja.

MAKSUPALVELUTARJOAJA

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: +358 207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

TOIMITUSAIKA

Pyrimme toimittamaan tilaamasi tuotteet 2-5 arkipäivän kuluessa tilausvahvistuksesta, jos ei ole toisin sovittu. Kun olet tehnyt tilauksen ja antanut meille sähköpostiosoitteesi, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse, josta voit nähdä toimituksen yksityiskohdat.

Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettilähetyksinä, joita voit seurata lähetystunnuksella.

Tarjoamme seuraavat toimitustavat:

  • Nouto Postin pakettiautomaatista (SmartPOST)
  • Nouto Postista (Economy)
  • Ulkomaantoimitukset tehdään DHL Expressin kautta

Toimitamme tilauksia kaikkiin maihin. Mainitut toimitustavat koskevat vain toimituksia Hofler -verkkokaupasta. Tilauksellesi voit valita tarjolla olevista toimitusvaihtoehdoista sopivimman.

Toimituskulu kotimaahan on ilmainen tilausmäärästä tai paketin koosta riippumatta. Ulkomaantoimituksissa toimituskulu veloitetaan tilauksen yhteydessä.

Tilauksesi toimitetaan ilmoittamaasi katuosoitetta lähimmästä postista tai pakettiautomaatista noudettavaksi. Posti säilyttää pakettiasi viikon ajan, minkä jälkeen tilaus palautuu automaattisesti Hoflerille, jos sitä ei ole noudettu. Jos valitset toimituksen SmartPost pakettiautomaatista, paketti on noudettavissa seitsemän päivän ajan, jonka jälkeen se palautetaan lähettäjälle. Huomaathan, ettei hakematon paketti ole peruutus tilaukselle. Jos estyt noutamasta pakettia jostakin syystä, tai olet muuttanut mielesi, ilmoitathan tästä asiakaspalveluumme.: info@hofler.fi.

PALAUTUS

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusoikeus lasketaan siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tilauksen. Saadaksesi täyden palautuksen, tuotteiden täytyy olla käyttämättömät ja alkuperäisten lappujen tulee olla edelleen kiinni. Ennen palautusta ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@hofler.fi ja pyydä palautusohjeet.

Tuotteen vaihtaminen
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen kokoa tai väriä, se on mahdollista tuotteen varastotilanne huomioiden. Kun vaihdettava tuote on palautunut meille, toimitamme oikean kokoisen/värisen tuotteen sinulle kuluitta.

Viallinen tai väärä tuote
Jos havaitset tuotteessamme virheen, olemme toimittaneet sinulle väärän tuotteen tai tuote on vahingoittunut kuljetuksessa, pyydämme sinua ottamaan mahdollisimman pian yhteyttä Hoflerin asiakaspalveluun info@hofler.fi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Palautuksen pakkaaminen ja lähettäminen
Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkauslaatikkoon tai vastaavaan ja postita se alla olevaan Hofler Oy;n osoitteeseen. Palautus ja kuljetuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

Palautusosoite: Hofler Oy, Temmeksentie 3, 90400 Oulu

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Luottokorttimaksu palautetaan sinulle samalla maksutavalla, jota olet alun perin käyttänyt.